Filter by دسته‌ها
آپارتمان
باغ و باغچه
زمین و سوله
لوکس
واحد اداری
مغازه
اندیشه فاز یک
اندیشه فاز دو
اندیشه فاز سه
اندیشه فاز چهار
اندیشه فاز پنج
اندیشه فاز شش
شهرک صدف
شهرک مریم
ملارد
شهریار

نگاهی به آینده مسکن در سال 99

11 اسفند 1398

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: برنامه ما در بخش مسکن تا پایان سال 1399، ساخت 400 هزار واحد آپارتمان مسکونی میباشد؛ و همزمان با آن  دنبال تکمیل و برنامه ریزی برای پایان ساخت 500 هزار واحد مسکن مهر هستیم.

محمد اسلامی در نشست رییس جمهوری که روز دوشنبه با معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی داشت در محل این وزارتخانه افزود:زندگی مردم و رویکرد های توسعه ای در کشورارتباط مستقیم با وظایف قانونی وزارت راه و شهرسازی به صورت ماهوی دارد.
وی در مورد برنامه های  این وزارتخانه در سه بخش بخش «مسکن، حمل و نقل و معماری و شهرسازی» اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارش هایی درمورد بخش مسکن ارائه می شود و امیدواریم رییس جمهوری وقتی به ما بدهند تا بتوانیم گزارش خود را در مورد بخش های دیگر مسکن ارایه دهیم.
وزیر راه و شهرسازی افزود مسکن از دوره سیاست های انقباظی به سمت سیاست منبسط تغییر رویکرد داده است، و موضوع مورد اهمیت دربخش  مسکن این است که اطمینان کامل در شکل گیری تولید مسکن حاصل شود که وزارت راه و شهرسازی با هموارسازی مسیر برای فعالیت توسعه گران و فعالیت مردم برای خانه دار شدن، بتواند با تخصیص زمین و با پشتیبانی و بهره مندی از منابع بانک های عامل به ویژه بانک مسکن، جریان سازی تولید را انجام دهد.
اسلامی با بیان اینکه 900 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 99 تکمیل می شود، گفت: تامین منابع مالی برای انجام این کار مهم بود که از رییس جمهوری و هیات دولت برای اینکه سرمایه بانک مسکن را افزایش دادند تشکر می کنیم.

املاک اندیشه سازان با سالها تجربه در شهرک اندیشه(اندیشه فاز یکاندیشه فاز دواندیشه فاز سه و…) همراه با کادری مجرب و فعال مشاور شما در زمینه خرید آپارتمان در شهرک اندیشه-خرید در اندیشه-خرید مسکن در اندیشه فاز یک-سرمایه گزاری در بخش واحد های تجاری-اداری و مسکونی در شهرک اندیشه و خرید باغ و باغ ویلا در شهریار و همچنین میتوانید تنها با یک تماس مشاوره خود را در زمینه خرید آپارتمان یا فروش آپارتمان و… و یا در زمینه خرید وام مسکن– وام زوجین و انتقال آن برروی ملک مورد نظر دریافت نمایید.

همیشه با یک املاک مطمئن ریسک کنید.

املاک اندیشه سازان.