Filter by دسته‌ها
آپارتمان
باغ و باغچه
زمین و سوله
لوکس
واحد اداری
مغازه
اندیشه فاز یک
اندیشه فاز دو
اندیشه فاز سه
اندیشه فاز چهار
اندیشه فاز پنج
اندیشه فاز شش
شهرک صدف
شهرک مریم
ملارد
شهریار

چرا در شهرک اندیشه خانه بخریم ؟

14 خرداد 1399

خرید در اندیشه:چرا در اندیشه مسکن بخریم ؟

خرید مسکن همواره از دغدغه‌های مردم است، اینکه در چه منطقه ای و با چه بودجه‌ای می‌توان صاحب خانه شد و یا سرمایه‌گذاری کرد تا روز به روز به قیمت آن افزوده شود بخشی از این دغدغه‌ها است که در سنین مختلف از پیر تا جوان رایج است.

با توجه به شلوغی بیش از حد تهران و آلودگی آن خیلی از افراد تصمیم به زندگی در حومه تهران گرفته اند تا دسترسی به پایتخت را نیز از دست ندهند،  شهرستان اندیشه تهران یکی از شهرستان‌هایی است که در حومه تهران قرار دارد و با توجه به جدید بودن آن خرید آپارتمان در اندیشه می‌تواند یک گزینه مناسب هم برای زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری باشد.
مزایای خرید در اندیشه را نمی‌توان در دسترسی راحت به تهران خلاصه کرد، اندیشه دارای شش فاز است  که هر فاز آن به شهرک‌های مختلفی تقسیم شده، تمام  شش فاز آن  امکانات و خدمات عمومی و تجاری را داراست  تا مردم اندیشه یک زندگی آرام و بی دغدغه را در این شهر تازه تاسیس تجربه کنند.
تنوع خانه در اندیشه به قدری است تا تمامی سلایق بتوانند خرید
در اندیشه را تجربه کنند، از خانه‌های ویلایی و باغ ویلا شهریار  تا آپارتمان در متراژ‌های مختلف در مسکن اندیشه پیدا می‌شود.
از دیگر مزایای املاک اندیشه، نوساز بودن خانه ها و به کار رفتن جدیدترین المان‌های معماری و دکوراسیون داخلی در آنها بوده، همچنین نماهای بیرونی ساختمان به جدید بودن بافت شهری اندیشه زیبایی خاصی افزوده است.
همین امر سبب شده تا مزیت اصلی خرید خانه در اندیشه، قیمت های بسیار معقول و ارزان آن در مقابل خانه های نوساز و زیبا و شیک آن که با بروزترین متد های اروپا بنا شده‌اند باشد.
گفتن این نکته نیز ضروری است که فاز یک اندیشه زیر نظر شهرداری شهریار‌ است و از فاز‌های دیگر اندیشه جدا است چرا که از دیگر بخش‌های اندیشه بسیار قدیمی‌تر است و قدمت آن به پیش از انقلاب اسلامی برمیگردد اما این دلیلی بر خوب نبودن و محبوب نبودن فاز یک اندیشه در املاک اندیشه نیست.

ساکنان اندیشه از جمعیت سرریز تهران و کرج جذب شده‌اند و می‌توان گفت اغلب مردم اندیشه از تمام  ایران به اندیشه مهاجرت کردند. مردمانی آرام و خونگرم که سطح فرهنگی بالایی را در شهر جدید اندیشه به وجود آورده‌اند.
آب و هوای اندیشه به دلیل نزدیکی به شهر کرج، تقریبا یکسان با آنجا بوده، هوایی مطلوب که در هر چهار فصل رنگ و بوی آن فصل را می‌گیرد.
شهرداری شهریار در فاز یک اندیشه و شهرداری تهران در فاز‌های ۲ تا ۶ اندیشه با ساختن اماکن تفریحی و دیدنی زیبا نه تنها باعث رفاه شهروندان اندیشه ‌شده‌اند بلکه یک جاذبه گردشگری را به توریست ها معرفی کردند، معروف ترین مکان تفریحی اندیشه را می‌توان بازار ایرانی اسلامی اندیشه (بازار نقش جهان) معرفی کرد که در ایام تعطیلات بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.
خرید خانه در اندیشه بازار شلوغ و پر رونقی دارد که علت آن تنوع ملک و قیمت آن و نوساز بودن آنها است که این امر سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید ملک خود را برای رهن و اجاره و یا حتی فروش بگذارید. در هنگام خرید می‌توانید از این بابت تضمین و اطمینان خاطر کسب کنید.

می‌توان ویژگی‌ها و مزیت‌های ملک‌های اندیشه را در این موارد خلاصه کرد :
کوچه‌های نسبتا پهن و رفت و آمد آسان
طراحی خانه‌ها با آخرین متد روز
شرایط آب و هوایی مساعد
دسترسی سریع به وسایل نقلیه عمومی
دارا بودن امکانات رفاهی و فرهنگی
اهالی و همسایه‌های آرام
نزدیکی به مرکز کرج و تهران
مناسب برای سرمایه‌گذاری
خرید و فروش راحت ملک
اگر خانه ‌خود را دارید و قصد سرمایه‌گذاری بر روی جایی را دارید که بتوانید از آن استفاده کنید باز هم خرید در اندیشه این توان را دارد که یک گزینه وسوسه‌انگیز برای شما باشد، چرا که وجود زمین‌های خالی که به سرعت هم در اندیشه در دست ساخت قرار می گیرند می‌تواند برای سرمایه‌گذاری و یا کسب و کار شما مناسب باشد. همچنین باغ ویلاهای شهریار جایی بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات و ایام استراحت، کشاورزی و پرورش گل و گیاه و.. برای مردم تهران و کرج است که علیرغم موقعیت خوب خود که تحت پوشش استان تهران و در نزدیکی کرج است از قیمت‌های گزافی برخوردار نیستند تا بتواند آخر هفته خوبی را برای مردم کرج و تهران به دور از شلوغی و هیاهو شهر، بسازد.
با توجه به موارد ذکر شده در بالا خرید آپارتمان و مسکن در اندیشه و باغ ویلا‌های شهریار می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و سود‌آور در جایی باشد که علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب، بسیار توسعه پذیر است و روز به روز به ارزش آن افزوده می‌شود.
اگر کارمند، دانشجو و یا کسی هستید که موقعیت شما مجاب می‌کند تا به پایتخت نزدیک باشید، شهر جدید اندیشه با ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره شد می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد.