Filter by دسته‌ها
آپارتمان
باغ و باغچه
زمین و سوله
لوکس
واحد اداری
مغازه
اندیشه فاز یک
اندیشه فاز دو
اندیشه فاز سه
اندیشه فاز چهار
اندیشه فاز پنج
اندیشه فاز شش
شهرک صدف
شهرک مریم
ملارد
شهریار

خرید آپارتمان 48 متری تک خواب در اندیشه فاز یک

620/000/000 تومان

تاریخ انتشار : 10 آبان 1399

شناسه ملک : 13_10

نوع : آپارتمان

وضعیت : فروش

متراژ : 48

اتاق خواب : 1

طبقه : یک و نیم

سال ساخت : 1389

آدرس : اندیشه فاز یک

خرید آپارتمان در اندیشه فاز یک به متراز 48 متر مربع

واقع در بلوار دنیا مالی

امکانات این واحد به شرح زیر می باشد :

تک خواب

طبقه 1/5

پارکینگ مشاع

نما سنگ سفید و گرانیت مشکی

خوش نقشه

بدون پرتی

گچبری و نقاشی

کناف کاری و نورپردازی

کف سرامیک

پوستر سه بعدی

کابینت MDF

گاز رو میزی و هود لمسی

انباری اختصاصی

تراس

کولر آبی

آبگرمکن

پله ها استاندارد

آیفن تصویری

غرق در نور

و…

شرایط پرداخت :

100 میلیون تومان وام مسکن که تا 160 میلیون وام زوجین قابل ارتقاء است

60 میلیون تومان قابل رهن

460 میلیون تومان نقدی لازم جهت خرید

برای خرید آپارتمان در اندیشه فاز یک و یا فازهای دیگر و حومه ( شهریار و ملارد ) با همکاران ما تماس بگیرید

املاک اندیشه سازان با دو شعبه فعال در زمینه باغ و باغچه و آپارتمان در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

مشاور مربوطه : محمد اسماعل نواز

شماره تماس : 09353144617

"

امکانات

انباری : دارد

بالکن : دارد

سرویس : دارد

سیستم سرمایش : دارد

حمام : دارد

سیستم گرمایش : دارد

پارکینگ : مشاع واقعی

آسانسور : ندارد

کابینت : کابینت MDF

آیفون تصویری : دارد

استخر : ندارد

فرصت طلایی: املاک شهرک اندیشه با بهترین قیمت و مزایای فوق‌العاده

اگر به فکر خرید ملک یا خانه در نزدیکی شهر تهران هستید شهرک اندیشه گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. موقعیت این شهرک و امکاناتی که در این شهرک وجود دارند باعث شده است تا خانواده‌های زیادی این شهرک را برای سکونت انتخاب کنند.

خرید خانه در اندیشه تهران یک فرصت ایده‌آل برای شماست تا در محلی زیبا با امکانات رفاهی بالا برای زندگی آینده‌تان ساکن شوید. اما چرا اندیشه؟

  • شهرک اندیشه از نظر زیرساخت‌هایی مانند پارک، مدارس دولتی و غیردولتی، درمانگاه و سالن‌های ورزشی کاملا ایده‌آل است و روز به روز هم رشد می‌کند.
  • مجتمع‌های تجاری در این شهرک احداث شده‌اند و دسترسی شما برای خرید در اندیشه از هر نظر مهیاست. تمامی محصولات موردنیاز و ضروری زندگی در دسترس شما هستند.
  • بانک، خدمات پستی، کتابخانه و سینما در نزدیکی شما هستند و به راحتی به این مراکز دسترسی دارید.
  • خیابان‌ها تمیز و تازه‌ساخت هستند و فرهنگ شهرنشینی به خوبی در این منطقه جا افتاده است.
  • فاصله‌ی کمی با تهران دارد. این یک مزیت مهم است. هم از ترافیک و سروصدا و شلوغی تهران دور هستید و هم اگر محل کارتان در تهران است فاصله‌ی چندان دوری برای رسیدن به محل کار ندارید. عمدتا یک ساعت و یا کمتر طول می‌کشد تا به محل کارتان برسید.

اما یک دلیل مهم‌تر هم دارد:

قیمت ملک در اندیشه نسبت به سایر مناطق مناسب‌تر است.

قیمت مسئله‌ی مهمی است. بازار ملک نوسانات زیادی داشته است. بالا رفتن قیمت باعث شد تا بسیاری از افراد نسبت به خرید خانه در تهران دلسرد شوند. اما شهرک اندیشه فاز یک همچنان جزو مناطقی است که می‌توانید خانه‌ای متناسب با بودجه‌تان پیدا کنید. ساختمان‌های تازه ساخت و مهندسی شده با امکانات جدید و کاملا مناسب برای زندگی در اختیار شما قرار دارند و می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید بهترین خانه یا آپارتمان در اندیشه را انتخاب کنید.

ملک در اندیشه در مساحت‌های مختلف و با متراژهای مختلف قابل خریداری است. اگر یک خانواده پرجمعیت هستید می‌توانید متناسب با نیازتان متراژ موردنظرتان را انتخاب کنید و یا اگر خانواده‌ای کم‌جمعیت هستید همچنان با توجه به نیازتان می‌توانید خانه‌ای مناسب پیدا کنید.

شهرک اندیشه محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری

با توجه به ترافیک و شلوغی و آلودگی تهران بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کمی دورتر از تهران زندگی کنند. جمعیت زیادی از تهران به شهر اندیشه فاز یک سرازیر شده است و این فاز مهاجرت همچنان ادامه دارد. به همین دلیل ارزش ملک و مسکن اندیشه روز به روز بالاتر می‌رود. زیرساخت‌های جدید در این شهرک احداث می‌شوند و خطوط حمل و نقل عمومی هم به آن اضافه می‌شوند.

اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری ماندگار و پرسود هستید خرید املاک اندیشه گزینه‌ی مناسبی است. با توجه به نزدیک بودن اندیشه به شهریار حتی می‌توانید روی باغ ویلا شهریار و یا آپارتمان‌های این منطقه هم سرمایه‌گذاری کنید.

املاک اندیشه سازان ؛ فرصتی طلایی برای خرید بهترین ملک در شهر اندیشه

اگر قصد خرید خانه و ملک در اندیشه را دارید به یک مشاور تخصصی و باتجربه نیاز دارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. املاک اندیشه سازان این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه اندیشه سازان چه خدماتی به شما ارائه می‌کند؟

  • تمام فرصت‌های ممکن برای خرید و فروش املاک اندیشه را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما به بزرگترین مرجع برای بررسی تمام خانه‌ها و آپارتمان‌ها و املاک در حال فروش دسترسی دارید. در متراژهای مختلف و در مکان‌های مختلف شهرک.
  • قیمت‌ها کاملا متناسب با قیمت روز ملک می‌باشند و مشاوران باتجربه متناسب با بودجه‌ای که برای خرید و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اید بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند.
  • املاک ارزان با وام‌های بانکی در اختیار شما قرار می‌گیرند تا بتوانید راحت‌تر مشکلات و مسائل مالی مربوط به خرید خانه را حل و فصل کنید.
  • علاوه بر خرید در اندیشه برای اجاره خانه و آپارتمان و یا اجاره مغازه برای تاسیس کسب و کارتان گزینه‌های ایده‌آل به شما معرفی می‌شوند.
  • اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید موقعیت‌های مناسب و سودده به شما معرفی می‌شوند. با توجه به مختصات منطقه و زیرساخت‌هایی که در آینده در این شهر احداث می‌شوند بهترین موقعیت‌ها برای سرمایه‌گذاری در اختیار شما قرار می‌گیرند.

املاک اندیشه سازان: یک فرصت طلایی برای خرید ملک در اندیشه، خانه‌ی رویایی‌تان را در اندیشه پیدا کنید و زندگی جدیدتان را در این شهر زیبا آغاز کنید. 

"

مشاور شما

سعید جعفری

املاک اندیشه سازان

09122686913
"

جدیدترین ها

املاک با سابقه درخشان در اندیشه

املاک با سابقه درخشان در اندیشه

املاک اندیشه سازان 43 متر طبقه اول اسانسور پارکینگ مشاع ۱۰۰٪ بازسازی شده کناف کاری شده نور پردازی شده گازرومیزی هود بهترین لوکیشن ساختمان برند 100 میلیون وام روی واحد می باشد بازدید با هماهنگی انجام می شود شرایط پرداخت: 640 میلیون تومان وام زوجین + 200 میلیون در رهن...

آپارتمان در خیابان اطلاعات

آپارتمان در خیابان اطلاعات

57 متر طبقه اول دوخواب پارکینگ اختصاصی روبه نما نما تراورتن کابینت هایگلس کمد دیواری فول بازساز 300 میلیون در رهن مستاجر بازدید آزاد شرایط پرداخت ::::::::::::: 640 میلیون تومان وام زوجین + 300 میلیون تومان رهن + 1/760/000/000 میلیارد تومان نقدینگی مشاور شما : هاشم...

آپارتمان در خیابان اطلاعات

آپارتمان در خیابان اطلاعات

53 متر یک خواب طبقه دوم روبه نما پارکینگ ۱۰۰٪مشاع با ریموت نما تراورتن کابینت های گلاس گازوهود کناف کاری پکیج ورادیانور کولرگازی نقاشی لوستر شیرالات اهرمی خوش نقشه بی نظیر فوووول امکانات شرایط پرداخت : 640 میلیون تومان وام زوجین + 250 میلیون تومان رهن + 1/510/000/000...

فروش آپارتمان در اندیشه

فروش آپارتمان در اندیشه

48 متر طبقه ۶ رو به نما ویو ابدی آسانسور کولر گازی کف پارکت کابینت کمد دیواری فول های گلاس درجه 1 بالکن بزرگ واحد کاملا نوسازی شده پارکینگ مشاع با جای پارک بسیار کناف کاری شررایط پرداخت: 640 میلیون تومان وام زوجین 250 میلیون تومان رهن 1/560/000/000 میلیارد تومان نقدی...